Tuesday, January 25, 2011

The TripLets.............

org kata kan berkawan biar beribu... berkasih biar 1... aku sangat beruntung sebab mempunyai ramai kawan... kawan yang memahami dan kawan yg mnyakitkan ati..oppss.. well lumrah berkawan la kan.. kita xkan serasi ngan semua orang..... but these 2 friends means a lot to me.... kami satu kelas, satu persatuan and yg penting 1 kepala.. we shared almost everything...... 

ok ni my best n truly friend.... nama dia siti munira mat rozei... panggil jer mun... well aku ngan dia mang close sangat.... klo org yg xknal ngan kami akn igt yang kami ni "COUPLE" adussss......hahah..agak mustahil la klo kmi ni ber"kapel"..hahah sebab kitorang da macam adik beradik pon..... ok mula knal masa fom 5 lagi.. masa mula kenal 2 mang kami rapat... but hmpir pertengahan tahun kmi da xrapat.... semuanya gara2 fitnah org yg xberhati perut 2...mnyesal sgt dgq cakp dia 2.. im sorry babe... promise xwat lgi.... then kitorang jd rapat bllik bila mun ni masuk fom 6 yg sama kelas ngan aku.. mang xsangka la.. so aku pon mintak maaf kt dia.. one thing yg aku x expect.. dia maafkan aku.... well byk salah aku da wat.. aku ktuk dia macam2..... but dia ngan senangnya maafkan aku... bila aku tanya knapa?? dia juz jawab semua org penah wt salah.... well tq babe.... one thing pasal dia ni.. mna ja kmi kluaq org mesti ushar dia atas bawah... then yg dah ada kaple pon dalam pada dok berkepit sempat lagi kenyit mata kat dia..hahahaha......

ha ni plak my truly frens gak.... name dia siti hasyimah nordin.... juz call her shyma.... aku kenal dia masa form 6 gak... 2 tahun yg lepas.. well masa 2 aku igt g.. masa first aku masuk form 6 kt SMKTK.. masa 2 aku masuk lmbt ke sekolah 2 sebab sebelum 2 aku blajar form 6 jt SMK Seri Balik Pulau.. so bila ja tukar sekolah n masuk kelas 2.. aku tgk semua org cam xlayan dia jer.. aku pon xtau la nape kan.. aku pon wat xtau jer.. klo dia ckap ngan aku aku cakp la blik klo x, xla kan..hehe.. well sehinggalah terjadi satu insiden.hhhmm biarlah rahsia insident 2 k.... lpas tau perkara yg sebenaq n perangai org yg wat crita 2... aku and mun pon rapat la ngan dia... well dia ni adalah kaunseling yg sgt berguna...macam2 nasihat dia bg dr soal fesyen smpi la soal hati..... sayang ang...muaaahh...hehehe..... dia ni nk kata single.. asanya single la kot... so sapa nk.. try la.. klo brani r...hahahhaha......

secara kesimpulanya..wahh,.. mcm wat essei plak... hahahha.. kitorang mang rapat and da macam adik beradik..... klo sorang sedih lagi 2 akan wat dia happy.. well 2 la prinsip berkawan kan... bak kata pepatah... kawan sehidup semati adalah kawan yg bersama dengan kita waktu senang dan susah.. hah satu crita lawak... sebab kmi ni terlalu rpat... klo kmi g mana tnpa seorang dr kmi org mest tnya.. mna sorg lagi?? hahaha sampai la dlm soalan exam pon cikgu wat soalan guna nma kmi 3.... hahaha.. ENDS.. arioss amigossss

No comments:

Post a Comment