Monday, January 24, 2011

MY MUM.......

The moment a child is born, the mother is also born.  
She never existed before.  
The woman existed, but the mother, never.  
A mother is something absolutely new.

"My mother was the most beautiful woman I ever saw.
 All I am I owe to my mother. 
I attribute all my success in life to the moral, intellectual 
and physical education I received from her."

kata2 atas 2 di ambil dr NET.....heheheh..... entry kli khas ditujukan 4 my mum..... ok nama my mum is suratulliza bt zakariah.... juz call her kak ja..heeee kekadang org yg rapat ngan dia panggil dia datin...hahaha.. well i donno y... maybe sebab penampilan dia n memang dia seorang yg berlagak datin..hahha.. sorry mak.... mlawak ja...kihkihkih... ok the best thing about mak is.... mak selalu support aku dalam apa jua yg aku lakukan... klo sumthing yg aku nk wat 2  salah.. dia xkan izinkan but klo btul dia akn support aku 100%.... 
walaupon mulut dia suka bising.. but aku suka... bila dia bising 2 lawak la.... ada ja bnda yg dia nk bising.. dr sekecil2 perkara smpi la sebesar2 perkara... aku xkesah sebab aku tau dia bising 2 sebab dia sayangkan aku.... n dia nk yg terbaik utk aku.....
hobi kami plak mang sama.... my mum suka memasak n hobi 2 da jd turun temurun kepada kmi 3 beradik.. aku n adik2 aku boleh lah masak.... adik aku yg umo 11 tahun 2 pon da boleh masak.. tp xpenah lak aku mkan apa yg dia masak hehehe..... then dia gak suka aerobiks... well sama la ngan aku.. aku suka aerobiks sebab bnda ni salah satu excercise yg paling mudah.....(tp badan mcm 2 gak kan)hahaha.... then my mum juga suka shopping.... hah 2 la hobi top aku...hhahah.... mak aku ni suka shopping kasut n handbags.. klo shopping 2 faham2 la.... bank pon blh bankrap... tp bestnya klo dia shoping, dia akn tnya aku.. "hah nak apa?" aku pon apa lgi kan.. serang laaa.... bru ni aku nk sgt bli cardigan... sleeveless cardigan but harga dia sgt la mahal..... aku ckp la ngan y mum... dgn nada yg rendah sebab takot gak....heeee... but dia juz kata ok.... homaigoshh... mang best laa....heeee
ok la potpet2 ja kan.... well like mother like son la....hihihi... nih pic my mum.. gmbr ni diambil masa dia g kenduri di KL.......




hah.. best kan nasyid ni.. sgt suka... sayang mak!! 
thats all... arios amigosss

No comments:

Post a Comment